Alla inlägg den 15 november 2009

Av adhd-morsan - 15 november 2009 20:57

Yeah, nu är jag här igen.
Sitter och funderar på om jag kommer komma in på bloggen imorgon igen.
Jag och mitt minne.

Har så många olika bloggar överallt, men glömmer bort dom.
Glömmer bort användarnamnen och lösenorden.

Finns så mycket jag vill skriva nu, haft hundratals tankar i huvudet den senaste halvtimmen.
Men finns ingen möjlighet och få ner det här.
Skulle bara bli en massa osammanhängande.

Nej, nu får jag ge mej.
Nu får jag stänga ner datan, och krypa upp i famnen hos älsklingen som ligger ute i soffan och vill att vi ska se film.

Samtidigt som jag är helt slut efter denna helg, så har jag noll ro i kroppen, inombords.

NEJ, nu ger jag mej.
Försöker få till ett inlägg imorgon.

Natti !

Av adhd-morsan - 15 november 2009 20:43

Har för tillfället en son som inte kan sova.
Som ropar mamma, var femte sekund..


En sambo som står här brevid som vill ha med mej ut på ett bloss.
Jag känner mej något stressad, och okoncentrerad..



Så blir inget inlägg nu, antagligen inte senare heller då jag är helt slut efter denna helg.

Men ska försöka få in ett inlägg imorgon, och se om jag kan ordna till bloggen lite grann.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards