Alla inlägg den 26 november 2009

Av adhd-morsan - 26 november 2009 13:47

Neee hänger inte riktigt med.
Har svårt att förstå...
Medicinen.
Tog ju 27 imorse, och 18 nu halv ett.
Nu kommer gäspningarna, jag som hade hoppats på att det skulle ta 4 timmar eller något längre tid innan de kom.

Vad händer, är det så innan man gått in sej på medicinen ?
Undra hur lång tid det tar, och vad som kommer ske under den tiden.
Finns ju liksom en familj o tänka på, så mest rädd att ja ska må sämre eller vad som..
Förhoppningsvis så blir det bra i slutändan, men hur lång tid tar det ??


Natten till idag förrästen, har knappt sovit något inatt, tog lååång tid innan jag somnade, och sambon som aldrig snarkat, vad jag vet, snarkade för kung och fosterland inatt.
Kanske har han börjat med det nu, eller så är det för att jag alltid brukar somna först ? ;)

Sonen vaknade en gång inatt, och efter det kändes det som en omöjlighet o somna om... Har nog vart mer vaken än sovit.

Känns som om huvudet börjar gröta ihop sej igen, som energin försvunnit en hel del. Tröttheten framträder.
Jag som trodde det skulle finnas ännu mer energi idag?

Av adhd-morsan - 26 november 2009 08:49

Igår var jag tbx för att titta blodtryck och puls.
Berättade då att jag började gäspa och sedan någon timme senare så var jag trött och som "vanligt" igen..
Samma sak igår då jag satt där och pratade så kom gäspningarna.

Antagligen så håller sej medicinen bara 4-4,5 timme typ.
Fick en 18 mg innan jag gick hem. Och samma där. fick den ca halv tolv.
vid ca 16.00 tiden var jag så trött igen.
Ringde och frågade om jag kunde ta en till, men det skulle jag inte.

Idag, tagit 27 på morgonen, och ska sedan ta 18 efter 5 timmar ca.

Ska bli intressant och se hur denna dag går :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards